En ny skoldag, nya möjligheter

Hejsan:) sitter just nu i en utav skolans datasalar. Vi har gått igenom upprovshättslagar. Det var faktiskt interessant. Dagen började med att det var Lucia tåg, dom som var med var jätteduktiga. Efter Luciatåget så gick vi till nästa lektion som var Praktisk Marknadsföring. Läraren kom inte på ett tag så vi satt för det mesta och bara pratade. Efter en stund så kom läraren och berättade att vi inte hade någon lektion, så vi gick och satte oss i caféterian. Sen var det ju som sagt Datakunskap.
Just nu sitter jag fortfarande  i datasalen, vi får gå om vi vill men tänkte blogga lite först.
 
Ikväll så har jag innebandyträning, sen så ska jag väl kolla på en innebandymatch som är precis efter träningen.
I övrigt så ska jag bara ta det lugnt tror jag (inte ovanligt kanske:P). 

Ska gå nu, men ha det bra=) 





Kommentarer
Postat av: *nurce*

shenare,allt bra?



Tack för en trevlig vecka önskar skolsköterskan!

2009-12-11 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0