En skön skoldag

Hejsan:) Idag så har det varit en riktigt lugn men skön dag. Dagen började med praktisk marknadsföring (08:30), där vi håller på och skriver med speciella pennor på ett papper. Sen efter det så hade vi Samhällskunskap, där vi fick en annorlunda lektion. Vi skulle gå ner mot musiksalen och när vi väl kom dit så så vi några stycken som hade trummor (såg ut som om dom skulle uppträda). Det gjorde dom också. Personerna som var där kom från Tanzania. Dom spelade och berättade om sej själva. Jag tyckte det var mycket kul:) Sen efter det så gick jag och Viccan till Subway. Det var första gången jag åt där och jag blev riktigt nöjd=) Jag är verkligen glad att hon föreslog det. Efter att vi hade ätit gick vi tillbaka till skolan. Där vi hade prov i Idrott och Hälsa. Det kändes som om att det gick bra. Läraren rättade provet efter åt och jag hade 14 (godkänt var 10. Maxpoäng var 22). Efter provet så satte jag och några kompisar oss och vid några soffor och satt och pratade. Lite senare började svenskan där vi skulle läsa en historia i svenska boken. Efter att vi hade läst historien så skulle vi översätta några svåra ord. Efter svenska så var det egentligen dags för försäljning och service, men vi hade praktisk marknadsföring igen. Det var därför att vi hade jobbat så mycket med special pennorna (på praktisk marknadsföring) som vi hade det igen, så vi inte skulle ligga efter så mycket i boken. Det gick ganska bra på lektionen, allt flöt på. När lektionen var slut så slutade vi för dagen. Efter skolan så gick jag och några kompisar ner på stan där en utav dom skulle köpa något. Sen efter det så gick jag och en annan kompis till bussen. Men jag missade precis en buss som jag kunde åkt med, så jag gick på stan lite till. När jag kom hem så kollade jag på  That ´70 show som jag hade spelat in, (börjar bli en vana:). Efter det åt jag lite sen var det dags för innebandy träning. Det var jättekul=) Ha det bra:)

                                       NadishanBild: Från i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0