Börja på gym?

Jag har funderat på att börja gymma nu. Detta är en tanke som jag haft ett tag (kanske fler som haft det) och jag tycker att det skulle vara skönt att träna på ett gym bara för att komma igång:)
 Man mår mycket bättre och känner sej säkert mycket friskare! Man behöver ju inte heller lägga 2/3000 kr på ett gymkort men det kanske är värt att iallafall lägga 1500kr (MAX 2000kr) på ett gymkort. Men då måste det också räcka ungefär 1 år. På fyrishov så hörde jag (om jag hörde rätt) at dom erbjuder ett gymkort på 3 månader för 1500 kr. Detta kan jag tycka är okej. Just för att jag vet vad som finns där. Så beroende på vad som finns så kan det ju såklart vara olika "värt" det") Jag tänker inte kräva att gymet ska ha bad och såna grejor. Men bara att man kan gå dit och köra sitt pass. En del bygger muskler, andra håller bara igång=) 
 Jag kan tänka mej att till en början bara hålla igång, för att sedan (om jag orkar) börjar bygga muskler. Men det kan ju vara bra att börja bygga muskler nu, eftersom att kroppen håller på att utveckla muskler nu(A)


                                                             Värt att skaffa? =)

                                          

Kommentarer
Postat av: eeeeeeeeeeee

HAHA gört! jag o nattaa gymmar där (Y)

2010-08-31 @ 21:40:37
Postat av: Olivia

Gör de, fast på S.A.T.S där gymmar jag! Skulle vara kul att ha nån o gymma med ! ;D

2010-09-01 @ 21:58:07
URL: http://ader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0