Dagen väldigt kort

Hejsan:) Idag så har jag gått i skolan. Började väldigt sent. Eller det tycker jag iallafall. Vi började 12.20 vilket var riktigt skönt. Jag gick upp kanske runt 11 och skulle ta bussen som gick 11.35 Men så blev det dessvärre inte.
 Seg som jag är så blev det nästa buss. LYCKLIGTVIS så gick nästa buss 11.45 så det var ingen fara för att komma försent. 
 
 Aja, iaf. När jag satt på bussen så gick Ida på. Självklart blev jag chockad men glad:) Vi satt och prata och sånt påvägen till skolan. När vi gick utanför hotel Linné så träffade vi på Ingrid och någon mer. Blev en kort pratstund eftersom det bara var minuter kvar tills skolan började. Men precis efter att vi sagt hejdå till Ingridstötte vi på Vickan:) Skönt att även hon gick i vår klass. Annars så hade vi fått väldigt bråttom (A) 

 Under våran första lektion så fick vi en uppgift där vi skulle gå på stan. Så Linus, Jakob och jag gick alltså ner på stan för våran butik (läraren bestämde) var Hemköp vid stora torget. Fördelen var att det var nära till Mc Donalds.. Så vi köpte Cheesburgare och gick tillbaka:) 

 Imorgon
så är jag ledig :) Känns riktigt skönt! Så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Eller jo, jag kanske ska vara med Linus=)  Men det lär väl visa sej. Är ju alldeles ypperligt tillfälle att blogga då ju...(A)

 Ikväll så har jag inga planer. Kanske ska dra mej mot fotbollsplanen och spela lite på skoj. Dock blir det troligtvis själv, men det skadar inte alltid det heller")

 Ha det bra! =)
                      
                               Bild: Från lördags?:)
                               
                              

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0