Det var helt underbart!

Hej igen:) Nu är jag äntligen hem kommen från min första innebandyträning på riktigt länge! Jag tränade med FBC Uppsala och det verkade ganska kul") Men dock var det riktigt jobbigt! Kan ju bero på att jag nästan inte tränat någonting alls=/ Vi körde bl.a 2 min matcher och efter två stycken så började jag må illa=/ Dock så försvann det när jag fick vila. 
 
 Men känslan av att gå in på planen var riktigt riktigt rolig=) Det kändes att man verkligen längtat tillbaka. Men tekniken har verkligen gått ned! Det kändes ovant att slå passningar bland annat. Men jag antar att om man fortsätter så lär man sej förhoppningsvis")

 Aja, det var min kväll. Hoppas eran också var minst lika rolig")  Ha det bra!


      Bild: 
Från i sommras, ungefär den minen jag har där. Så var min känsla när jag gick ut på golvet(A)

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0