Hemma efter en supermatch!

Hej hej allihopa där ute:) Ikväll så var jag som sagt i Stockholm med pappa och en hel buss till...:P   Matchen mellan Sverige - Skottland var superbra! Iaf första halv lek. Kan även passa på att gratta Zlatan för att han gjorde ett mål. - kanske låter lite konstigt men det var ju ändå någon typ av comeback;)  Med tanke på den första halvlek han gjorde så måste jag säga att han verkligen är en tillgång. - sorry alla ni som inte tycker det=/ 
 Men nu ska jag inte prata så mkt mer om Zlatan. Om man ser till helheten så var allt jätteroligt. Det va en skön bussresa, match och allt man kan tänka sej (låter som om att jag dagdrömmer...)

 Imorgon ska jag jobba (10-16), ska försöka gå lite tidigare för jag ska åka in till stan och göra ett ärende. Sen så tror jag att jag ska med Markus och kolla när han tränar Innebandy. Låter hur kul som helst! Jag spelade ju själv förra säsongen men la av för att jag inte hade den rätta viljan att spela. Men alltid kul att titta på innebandy enligt mej själv:)  Kom även på att jag måste fixa en present till mamma eftersom hon fyller år på lördag. Tror hon fyller 62 år men e inte säker...Nejdå, hon fyller 47 år om jag inte minns fel=) 

 Detta blir nog det sista inlägget för ikväll, men man ska ju aldrig säga aldrig..eller i det här fallet sista kanske;)

Ses!;)

Kommentarer
Postat av: Paradise hotel Jocke

Lär varit en grym match assä!

Tennisrackerna har jag sprayat svarta haha.. TYCKTE jag fick till det ganska så bra där haha!



När kommer svaren på frågestunden då?

2010-08-12 @ 16:20:42
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0