Kalla kvällar!

Hejsan:) Idag så har jag inprincip bara legat i sängen. Har även pratat med Sandra i minst 40 min. (Det e inte direkt någon vana, men kul var det").

 Igår så var gänget som sagt i stadsparken. Där vi firade Lovisa och Victor. Båda fyller år idag så grattis till dom båda! :D 
 Efter någon timme eller så fick vi för oss att åka till HumC. Påvägen dit fick jag låna (tror jag iallafall) Olivias cykel. Så jag skulle skjutsa Hanna G en bit. Det visade sej att vi kom 2,5 meter kanske(?). Men Hanna löste det hur smidigt som helst. Vi byte plats(A)  Så vi åkte runt &runt i stadsparken och utanför BJ. Men när vi åkte mot Domkyrkan upptäckte hon att hennes mobil var borta! Så jag erbjöd mej att cykla tillbaka för att hitta den. Och när jag började cykla så kännde jag hur kylan började bita i fingrarna=/ Tyvär så hittade jag ingen mobil. Men det gjorde inte så mycket eftersom hon hade den i sin väska...(A)  Aja, probelmet löst:D

 Lite senare så kom Linus och Filip till HumC. Men efter det så åkte vi hem ganska snabbt. 
Kvällen kan sammanfattas som trevlig, rolig, glatt och kallt! =)  Måste även passa på att tacka Olivia för lånet av Cykeln, samt att hon värmde mej:)

 Ha det bra, hörs senare

                                         Bilder från dom två senaste dagarna:)

                                        Jag och Erik S. Mitt största bloggfan?:O
                                      

                                       "Gänget"
                                      

                                      Linus, Filip, Jag och Patrik
                                     

                                     Jag och Patrik:)
                                    

                                     Jag, Patrik och Anton=)
                                     


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag blev ju värmd av dig med så jag ska tacka! Smarta vi är :D värmer varandra! sparar pengar! ;D MILJÖSMART HELT KLART!

2010-08-29 @ 17:29:40
URL: http://ader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0