Kolla vad fint! <3

När jag loggade in fick jag se att det var någon som hade taggat en bild på mej. Tänkte nästan direkt att det var någon bild från någon utav helgerna. Och mjoo, visst fick jag rätt. Men det var något jag ALDRIG kunnat föreställa mej! Blev verkligen jätteglad =) <3
  Kolla själva:)   

                                          

Personen som gjort bilden heter Olivia och det är hon som är på bilden brevid mej. Hon driver även en blogg. Adressen är www.ader.blogg.se Jag tycker själv att hennes blogg är jättebra och den är absolut värd att besöka mer än en gång per dag! :D

 Vill även passa på att säga ett super tack till henne och en superkraam!!! <3 Har aldrig fått något liknande förut och jag blev verkligen jätteglad och samtidigt lite rörd när jag fick syn på detta:) Så tusen tack Olivia ") <3   www.ader.blogg.se

 Ha det bra allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Aw, vännen :) Kul att höra att du blev glad! Tack för länkningen, nu går jag runt med ett leende på läpparna resten av dagen. Kram på dig <33



Btw, svar till komentaren på min blogg o fetton, jag ska ALDRIG ställa mig så inför kameran, det är lugnt :)<3

2010-08-31 @ 09:52:01
URL: http://ader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0