Musik i mobilen

Hejsan:)  Nu så är det tänkt att jag ska ladda över musik i min mobil. Ända nackdelen är att jag inte vet hur jag ska få dit själva musiken=/ Jag har tagit musikvideosar och gjort om dom så dom ska passa i min mobil. Men det är bara det att det tar ännu mer minne.. skulle vilja ha (hur ska jag förklara), "vanlig" musik. Kanske borde ladda ner från Pirate Bay eller något liknande...(A)
 Aja, det lär nog visa sej hur det går=) 


                                          Kneppigt det där med mobiltelefon ibland(A)
                                       

Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Casper brur

haha, ladda ner från 4shared.com :) elr katz.cd ^^

2010-08-28 @ 17:00:06
Postat av: Karl Månson

Skaffa bara Youtube-to-Mp3-converter ;)Då kan du göra om youtube-klipp till Mp3-filer, annars är det ju bara att ladda ner via limewire eller piratebay:)

2010-08-29 @ 03:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0