Njut av sista dagarna på sommarlovet =)

Hej alla där ute:) Igår (blir det eftersom klockan passerat 00:00) så gjorde jag ingenting=/ Inte på dagen iallafall. Tanken var att jag och några kompisar skulle till Gröna Lund idag, men så blev det inte. Anledningen var ganska enkel, jag ¨kände mej inte helt 100% och Filip värkade inte heller vara det (Notera värkade!). Så jag har bara varit hemma och tagit det lugnt. Känns som om jag haft somnproblem senaste dygnet. För visserligen somnade jag inte tidigt, men sen under dagen så kan man säga att jag legat och sovit mellan 10-16.30! Inte okej känns det som:O  Iallafall, sen så började jag må mycket bättre. Kollade på en fotbollsmatch som gick på tv (Liverpool - Arsenal). Har ingen aning om vad det blev för jag var tvungen att gå, men kollade iaf fram till 84;minuten och då stod det 1-0 till Liverpool.
 Jag sa ju att jag var tvungen att gå. Det var bara för att både Sandra och Ingrid ville att jag skulle komma till Stadsparken. Först tänkte jag att nog inte skulle gå. Men sen så fick jag reda på vilka som skulle dit så då kände jag att det kanske var värt det. För jag började ändå känna mej frisk. Hade jag mått som jag gjorde då/nu så hade jag nog varit på Gröna Lund idag:) Men men, som Filip sa: "Vi får ta det en annan gång"
 
 När jag åkte in till stan runt 19:00 så skulle jag möta Sandra. Var verkligen längesen man såg henne så det var, (ska man kalla det förväntansfullt?) att träffa henne. Och vips så gick hon där:)  Var riktigt kul att få se henne. Har inte träffat henne sen den fredagen jag blev dålig. Så vi gick från utkanten av stan in till Stadsparken. Väl där inne så träffade vi Ingrid, Hillevi och Patrik L. En sak som jag märkte med Patrik var att han var riktigt brun. Han var så pass brun att det märktes att han varit utomlands, eller att han kanske solduschat;) Iaf, när vi kom till Stadsparken så skulle vi gå till Mc Donalds. Så vi gick nästan samma väg tillbaka. Väl där så mötte vi Viktor O. Sen när vi gick in så träffade jag några kompisar. Blir lite mycket fram och tillbaka nu känns det som...
 När vi kom till Stadsparken så var det flera stycken där. Och det kom fler under kvällen. Dock inte lika många som det varit tidigare. Men det var ändå mysigt att det inte var så många. Blev mycket lugnare och sånt=)
 Efter ett tag så skulle Sandra hem och beskyddsam som jag kan vara ibland så gick jag med henne hem. Dels för att det var en bra bit att gå och samtidigt så tyckte jag inte om tanken att gå själv vid den tiden. Så vi gick samma väg tillbaka som vi kom från. Under tiden vi gick så pratade vi en del. Tro nu inte att det låter tråkigt för det var det LÅNGT IFRÅN! Iaf vad jag tycker(A) Jag lärde mej känna henne på ett bättre sätt vilket alltid är kul, oavsett vem det är=) Man kanske kan fråga sej varför vi inte tog bussen hem, anledningen var för att vi inte trodde det gick någon. Men så precis när vi kommer fram till där hon bor så ser vi bussen komma. Smart där kan kanske kan tänkas.
 När jag kom tillbaka så var alla kvar, (iaf som jag hade koll på). Sen blev det inte så mycket mer den kvällen. Vi hade det trevligt. Satt och pratade och hade kul. Det verkade räcka för alla iaf;)
Tog 00:15 bussen hem. Träffade min grannes kompis på bussen. Jag visste inte vem det var, men han kände tydligen igen mej;)   

 
På tal om en helt annan sak, Njut av dom sista sommarlovs dagarna! För snart börjar skolan;) Kan låta konstigt, men ser fram emot att komma till skolan igen. Kanske för att jag ska försöka börja på ett nytt program? =)
 
 Nej, nu blir det inte så mycket mer bloggande. Lovar att frågorna finns på bloggen imorgon efter kl: 14.00. Det är även då själva bloggandet kommer igång, för jag jobbar mellan 10-14. Men vem vet, det kanske kommer ett "morgoninlägg". Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0