Nu avgörs det

Kanske lite stark rubrik. Men inlägget kommer handla om gymnasiet.
 Det är nämnligen så att jag försökt byta gymnasie skola, (eller vill rättare sagt). Och på måndag så hade jag tänkt att gå till dom som jobbar med gymnasieintagningen (för kommunen) och se vad dom kan göra. För en utav mina kompisar har en kompis som gjorde det, och det hade tydligen gått bra då. Så hoppas att det finns plats kvar.  
 
      Btw, ska försöka komma in på Cultus") Anledning?- Jag vill rädda liv helt enkelt:)

                                       Cultus. Det står: "Den lilla skolan med det stora hjärtat"
                                    
                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska inte byta martin :(

2010-08-29 @ 16:24:42
URL: http://jjohannanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0