Outfit måste spikas snarast!

Tjena! Nu är det så att jag har ungefär 1 h och 45 minuter på mej att bestämma vad jag ska ha för kläder på mej ikväll. Blir krångligt, men jag hoppas att jag hittar något:)  Något som också är bra är att solen just nu lyser klart! =) 
 Hoppas på en bra kväll nu!
Håller även på att ladda upp min mobil nu. Den var inte slut laddad, men dock inte så jättemycket kvar. Och jag vill inte att mobilen ska ladda ut ikväll om jag måste få tag i någon:O Så säkerheten går först:)

 Ha det bra:)   
 
                                  En outfit bild.
Blir dock inte denna skulle jag gissa! =)  Men kan ju försöka att inspirera mej med hjälp av bilden. Älskar när man hittat en klädsel som matchar!=)                              

                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det roliga med kläder ibland kan ju vara att allt inte går i vit/svart och du inte har nån färg till.



Tex ha ett bälte som sticker ut eller en hatt, det livar upp det hela lite grand..accesoarer is the shit ;D

2010-08-21 @ 11:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0