Planer för ikväll

Nu har jag inprincip tillbringat största delen denna eftermiddag med att ladda ner musik till mobilen. Hoppas bara att allt går som det ska nu...(A)

 Ikväll så ska jag till HumC och Stadsparken. Det känns som om alla säger olika så det är så svårt att veta vart man ska vara=/  Men men. Vet iallafall att jag ska ta 20.15 bussen in till stan:) Jag hoppas att det kommer fler idag som man känner, än vad det gjorde igår. Dock så måste jag kanske på peka att jag INTE tyckte kvällen var ovärd igår! =)


 Hoppas även kunna mobilblogga ikväll, nu när jag har laddat mobilen")

  Ha det bra=)    


                                   Bjuder på en bild från Gotland. Jag och Filip! ")
                                    

Kommentarer
Postat av: Biffen

vilka jävla stekare !

2010-08-28 @ 19:50:06
Postat av: sköna bröder

haha vilka lirare !

2010-08-28 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0