Riktigt dåligt uppdatering!

Måste börja med att säga förlåt för dålig uppdatering! Inte okej:O Anledningen var för att jag inte kommit hem förens nu! Har varit i skolan tills 14.45 och sen varit på stan tills nu då...
 Nu kanske ni undrar vad man gör på stan så länge. Enkelt! Man letar jeans, träffar kompisar och umgås =)

Skoldagen gick riktigt fort. Men den sista lektionen som var pedagogisk ledarskap verkade lite, vet inte vad jag ska säga, annorlunda?:O  Iaf, efter det så gick jag, Linus, Josefine och Andrea till stan. Jag och Linus svängde av vid Carlings medans Josefine och Andrea gick åt ett annat hål.
 Väl inne på Carling så letade vi jeans. Först (läg märke till FÖRST) verkade det inte som det var något som lockade Linus så vi gick till JC. Påvägen dit träffade vi Lovisa, (vilket var bestämt). Måste säga förlåt till henne! Anledning? - Behövs inte ta här, men jag har verkligen skuldkänslor=( Inte bra! Men det var iallafall riktigt roligt att träffa henne. En glad och trevlig tjej som har lätt att prata, det gillas! =)
 Iaf, jag och Linus gick i butikerna Carlings, JC, Brothers and Sisters. Sen kom Filip ner på stan. Då gick vi till Holmlunds, Carlings (en annan butik), Weekday, New Yorker. Kanske missade nån butik nu men jag tror ni fattar. Det var som en liten skattjakt! :D  Hade inget emot det, var verkligen superkul att vara med dom (vilket det alltid är):) Skrattade så otroligt mycket idag så man tänkte inte på hur mycket vi gick. Eller det var ingen överdriven promenad. 
 
 Efter att vi letat efter jeans så gick vi till Mc Donalds och köpte mat. Satt som Lollos pungspark på Oskar- helt perfekt! Tänk om Oskar läser detta...")
 Iaf, när vi ätit så gick vi till MQ där jag hittade två saker. Den ena var en halsduk som var röd och vit mönstrad. Det andra var ett linne med Elvis tema kan man säga (svårt att beskriva) (A) Får nog lägga ut bilder sen=)

Aja, vi gick tillbaka till den första butiken där tillslut Linus hittade ett par jeans. Alla nöjda? - Ja:) Jeansen var förövrigt riktigt fräscha! :D
 Det sista vi gjorde var att sätta oss vid ån och snacka om massa saker.

Så nu är jag hemma, ska nog ut och gå lite snart också tror jag:)  Ha det bra!


                                  
                                   Jag 

                                 

                                Filip 



Kommentarer
Postat av: Loviza

Rakt i skrevet xd

2010-08-23 @ 21:50:43
URL: http://cheerblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0