Sen bloggning!

Hejsan alla kära=) Har nästan glömt bort bloggen:O  Jag jobbade idag i affären så därför bloggade jag inte mitt på dagen. Eller det var ju ett tag sen jag gjorde iaf...;)  

 Iaf, idag så har jag ju som sagt jobbat. Min tid var som vanligt mellan 10-16. När jag kom till affären så blev jag förvånad över att det var så många nya som jobbade. Sen slog det mej att det berodde nog på att ganska många har semester nu:)  Dagen gick förvånansvärt bra. Allt flöt på. Jobbade över med 14 min... Nejdå, det e inte så konstigt och inget jobbigt med det.

 Ikväll så ska jag in till stan med Anton och Patrik:) Får se om vi träffar några andra. Kom ihåg att jag nås på mobilen. Som förövrigt håller på att gå sönder helt, eller det känns så iallafall. På tal om en helt annan sak så måste jag duscha känner jag. Ytterligare en sak att se fram emot. En härlig känsla precis när man stiger ut från duschen=) Man känner sej helt ny...=?) 

 Nej, nu ska jag sluta dagdrömma och göra något vettigt kanske... Typ titta på tv eller lyssna på musik..=)
Väntar även på att sandra ska logga in på msn...vilket hon nyss gjorde=)

Ha det bra;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0