Varför är en del mobiler så j*vla värdelösa?!

Som ni ser på rubriken som handlar detta inlägg om mobiler. Något som många säkert haft problem med och säkert många fler än jag blir förbannad på-.-  Dom 3 senaste telefonerna jag har haft samma typ av problem! T.ex. att dom stänger av sej helt utan anledning. Dom kan t.ex. haka upp sej och sånt strul. Jag tycker det är så JÄVLA dåligt att dom inte klarar mer!  Visst, det finns flera saker och det blir svårare att försöka hålla en bra hållbarhet. Men man ska väl för f*n slippa lämna in mobilen om och om igen p.g.a att det är fel på den! Okej om det är nya fel som man själv orsakat. Men inte ok om man lämnat in den för lagning och sen så får man tillbaka mobilen i precis samma skick som innan man lämnade in den:O 
 En utav mobilerna som jag haft så blev det så som jag beskrev. Den gick sönder TRE GÅNGER(!!!)  Och ändå så gick det inte att laga den. Jag kan inte tala för alla, men jag skulle lätt kunna tänka mej en mobil som väger lite mer än vanligt, bara jag slipper allt krångel!  
 Men själva felet sitter ju i programvaran. Men det borde gå att skydda den på något sätt så den inte pajar.

 Detta var mitt tyck e. Skönt att få skriva av sej ibland. Skulle vara kul om någon person från typ Telenor eller nått läste detta... Ses!
 
                           

Kommentarer
Postat av: Nabil El Alaoui Sossey

Förlåt, men du MÅSTE komma från Indien.

2010-08-16 @ 22:27:05
URL: http://www.farbrornabil.se
Postat av: Anton

Hade min z610i 2 1/2 år innan den blev tappad. inte ett fel, så skaffa en sån om du så nödvändigt förstör alla mobiler ^^ ca 1000kr

2010-08-16 @ 22:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0