Skönt att vara tillbaka

Hejsan allihopa:) Idag gick jag upp 07:00, tanken att det var skola idag kändes väl helt okej. Duschade och gjorde mej iordning. När jag kommit en bit från huset så upptäcker jag att jag har glömt kläder till idrotten!:O Jag kunde inte gå hem igen eftersom jag troligtvis skulle missa bussen då, och jag har redan för mycket frånvaro (enligt mej själv). Hitills så har dagen varit lugn. Har haft engelska, tursim och matte. Just nu har jag information och layout. Vår lärare har gått iväg en stund så då passar det ju utmärkt att man kan skriva ett inlägg, lugnt och skönt=) Har idrott sista lektionen. Glömde ju som sagt idrottskläder=/ Men en positiv sak är att vi har handboll, så då kan jag stå imål eller något sånt:D Fast känns som om jag skulle behöva något att skydda dom vitala delarna:O. Aja det går nog bra. Sen blir det väl nog bussen hem, fast jag känner mej hungrig så kanske går till Ica eller något sånt efter skolan, (ska försöka att låta bli;).

Nu ska jag fortsätta jobba, ha det bra=)

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Hehe ja! :)

2010-02-01 @ 22:00:09
URL: http://linddaaa.blogg.se/
Postat av: Sasha

YEA!



Great Blogg, i wish i have the reosourses you have, you go out and buy things(clothes) all the time, wish i was tight as you.

2010-02-02 @ 08:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0