En skön morgon:)

Hejsan allihopa:)  Idag så gick jag upp 08:45, p.g.a att jag hade innebandymatch. Vi förlorade med 7-3 eller 8-3 (kommer inte ihåg resultatet). Iallafall, efter matchen så åkte jag hem, där jag har värmt lite mat som fanns i kylen. Det blev kyckling och ris med hamburgerdressing, (det fungerar faktiskt med hamburgerdressing, även fast det kanske inte låter så gott). Just nu sitter jag framför tv;n och datorn. Ikväll så ska jag och pappa gå på bio, och när jag tänker efter på vad vi ska se på för film så kommer jag inte ihåg:O Men jag vet iallafall att det är antingen Snabba cash eller Sherlock Holmes, det visar sej:)  Nu ska jag försöka att koppla av. Hör av mej lite senare;)

Ha det bra=)           
           Snabba Cash eller Sherlock Holmes?  

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de brukar ja oxå äta. gott ju!

2010-01-24 @ 14:03:48
URL: http://mariastamatinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0