Precis i tid:D

Hejsan=) som jag skrev tidigare i ett inlägg så skulle jag på bio ikväll. Det blev Sherlock Holmes. Kan rekomendera den om man tycker om en blandning av Harry Potter (fast utan fantasy) och detektivserier. Fick en liten känsla av att filmen var filmad ungefär som Harry Potter, (själv tycker jag verkligen om Harry Potter filmerna). Men iallafall. Innan jag och pappa åkte och kollade på filmen så väntade jag på att han skulle sluta jobba. Och när han kom hem frågade jag när filmen började. Då sa han att filmen började kl:18:15. Men när vi skulle kolla vart filmen gick någonstans så visade det sej att den började kl: 18:00. Kanske inte låter så farligt, men när vi upptäckte att filmen började kl: 18:00 så var klockan 17:40! Så det blev lite bråttom. Sen när vi kom in i salongen så var det mörk. En liten salong, men det var ganska mycket folk. Och precis när jag och pappa satte oss så gick filmen igång=) Precis i tid! Riktigt skönt. Nu sitter jag vid datorn och ska försöka bränna över mina bilder och musik på en cd-skiva eftersom vi ska försöka lämna in min dator  på lagning. Ska försöka höra av mej lite senare.

Ha det bra:)               
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0