Hemma!

Nu e jag äntligen hemma! Jag har egentligen inte kanske gjort så jättemycket. Utan mest kopplat av. Första dagen t.ex. åkte vi till Farmor och Farfar. Kärt återséende där;) Sen så blev det inte så mkt mer den dagen. Andra dagen åkte vi till farfars ena bror. Det var riktigt trevligt det med. Dom hade ett hus precis vid vattnet mot en sjö. Man kunde bada om man ville, fast det verkade för kallt! Så jag och farfars andra bror spelade golf med små plast bollar istället. (Tro det eller ej, men det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra) Men tro nu inte att vi spelade på en riktig bana... utan vi spelade i trädgården hemma hos farfars bro nr 2 (lr nått sånt). Tredje dagen så gjorde vi inte så mkt. Slappade mest, spelade endel fotboll och sånt. Men fjärde dagen så var vi och hälsade på mina kusiner. Eller nu va det bara en kusin för den ena var någon annanstans...=) Men iaf så heter kusinen jag träffade Richard. Han har verkligen växt! Men få inte för er att han e typ 2 år, utan han e snarare 2 år + 13 år! Alltså 15 år. Jag träffade han vid hans sommarställe, kanske man kan kalla det för(?) Iaf, vi fikade och åkte till en godisfabrik! Riktigt nice att vara där. Man blev hungrig bara man såg ingången...;) Mer än så blev det inte. Åkte tillbaka till farmor och farfar. Sen på kvällen så hade jag och pappa tänkt åka in till Borås och kollat på någon slags öppen konsert men det blev för dåligt väder. Men det kanske inte gjorde någonting eftersom vi blev bjudna till pappas ena bror och hans fru! Riktigt roligt:) Vi åt bland annat Taco Pizza! mmm... Nej nu ska jag inte gotta mej. Mer än så kan jag nog inte beskriva resan. En utav mina favorit saker med resor (oavsett om det varit en lyckad resa eller inte) så är det att få sen sitt kära tegel hus =) Och by the way, resan vart riktigt lyckad!:D

Peace and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0