Tusen tack!

Tjenixen! =) Innan jag börjar berätta om vad jag ska göra idag vill jag bara tacka för dom snälla kommentarerna jag fick på Facebook av Nicklas och Albin!=) Tusen tack hörni, det var super att höra;)

Idag skulle jag egentligen åkt till stan och letat kläder, men tyvär så kommer inte pengarna in än=/
Aja, något hittar man väl alltid på=) Idag så blire nog till att goffa riktigt mkt eller ut och springa. Om det blir det sistnämnda så blir det första gången på väääldigt länge... (A).
Måste även köpa en ny mobil, råkade ju tappa min på björkis (smartskaft*) -.- Så det e en prioritet.
En annan är väl just att köpa lite nya kläder. Typ stumpor, shorts, t-shirts och sommarskor. Att köpa sommarskor såhär sent e lite strange, men måste ju att något par som e lite tunna=)

Aja, nu ska måste ja luncha!  Och glöm inte bronsmatchen idag! Uraguay vs Tyskland!

See you later =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0