Funderar på ny mobil? Skaffa INTE en helt i touch!!

Hejsan:D Har varit vaken ett tag nu. Idag så ska jag åka med pappa och kolla på en fotbollsmatch. Annars så har jag inget planerat. Det blir förresten ingen match imorgon för mej. För jag har skolarbete nu som jag ska ta hand om;)  

Förresten, nu när min mobil är inne på lagning så måste jag säga att det är ganska skönt att ha en mobil med kanppar. Jag tycker min mobil är för "svåranvänd". Så om ni funderar på att ska skaffa en touchmobil så kan jag rekommendera att testa den först. Eller köpa en mobil med ett tangentbord;)

Det e en sån här jag har:)
Foto: Sony Ericsson Vivaz

Foto: Sony Ericsson X10 Mini Pro.
En sån här mobil kanske är bättre istället för hel touch?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0