Igång igen

Hallojsan! Det var verkligen ett tag sen jag bloggade sist. Vet inte riktigt varför:S Iallafall, bloggstrejken borta, allt bra=) Under tiden jag inte har bloggat så har jag börjat sommarjobba (hemköp). Det e faktiskt roligare än jag trodde det skulle bli. Vet vilka dom flesta är (tack vare att pappa jobbar där) och sånt. Och på fredag är det Midsommar! Känner på mej att det kommer bli galet kul i helgen! Ska vara med bland annat Patrik, Anton, Tommie och Filip. Ses fram emot med stolthet! =)  

Ska ni plocka fram spritfalskorna Midsommarn 2010?!
                                         
                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0