Längre inlägg

Hejsan allihopa! :D
  Måste börja med att säga förlåt för det extremt korta inlägg jag gjorde sist. Men bara kände för att göra så =/
 Aja, förhoppningsvis så kommer det inte hända igen :)

Men vad har hänt då på senaste tiden?
- Jo, skolan har börjat igen! Både kul och mindre kul..
 Det roliga är att man får träffa alla som man inte träffat under lovet! :) Men själva skolarbetet...ja...
:)

Idag så var då första skoldagen (sen höstlovet) och jag måste säga att dagen var ändå ganska skön.
Kom till skolan 08.15 (kanske?). Annars så börjar jag 13.00.
 Anledningen till varför jag kom så tidigt till skolan var för att jag hade obligatorisk handledartid. Så den började 08.30 och slutade ca: 08.50. Sen hade jag rast i 4 h! Yees..va nog inte den starkaste känslan ")
 
Men en skön skola med sköna personer gör ändå så att tiden går ganska fort! :D

Vi slutade iaf runt 14.10 och sen var det raka vägen hem. Väl hemma så har jag käkat, slappat, och tittat på tv.
 Fastnade för Top Model men helt ärligt så kan jag tycka att det kan bli lite för mycket.. a jag vet inte hur jag ska beskriva det. Men det var lite konstigt tyckte jag. Efter allt det så har det blivit en dusch och sen mot sängen där jag befinner mej nu.
 Ställde klockan på alarm 07.00, men kom på att jag har sovmorgon imorron! Så jag kunde ställa klockan på 10.00 istället ")

Ha det bra! See yaah")

                                                Bild: Från i Lördags =)
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0