Vinter Vinter Vinter! :D

Hejsan! :D Om ni bor där jag bor så har ni kanske märkt att det är väldigt mycket snö ute just! :D 
 Jag är ganska glad över det eftersom jag tycker om snön och vinter. Men samtidigt så blir det ju lite kallt. Men, det kan ju bli mysigt det också. Beror på hur man vill se på det :)

Idag
så började jag 12.50 och slutade 16.00. På det hela så var det en ganska skön dag idag :)
Allt rullade på och det var lite(?) snöbollskrig...

Ikväll så har jag innebandyträning, och jag är riktigt taggad! :D Tränar med U-laget nu och jag hoppas få stanna kvar där, för jag trivs väldigt bra där just nu =) Träningen börjar kl: 21.30 så jag hoppas att det snöar mindre då, för då blir det nog lite enklare att gå ner till träningen =)


                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0