Back in the line

Tjena vad länge sen det var! Jag mår iaf bra:) Det har hänt lite allt möjligt den senaste tiden. Både bra och dåliga saker. Men denna blogg ska mest fyllas med glädje så vi struntar i vad för tråkigt som hänt=)

Kort sammanfattning av senaste tiden:

Skolan, tufft ibland. Men oftast så har jag superkul! :D Finns riktigt sköna personer där så jag trivs mer än bra:)

Jag spelar innebandy. Eller jag tränar med U-laget förtillfället. Känner att suget börjar komma tillbaka och att jag tycker det är roligare nu än för ett halv år sen")

Som sagt, det mesta flyter på bra, så vi hörs mer! Lovar! ")


Ha det bra! :D
                             En "vanlig" dag på Victoria ;)

                            


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jo jag kan förstå, men det var inte det jagg syfta på nu.

Jag har höra massa gånger "men du får ju allt du tittar på du har ju inga syskon"

och så är det inte alls, mina föräldrar har haft det rikitgt tufft, det är massa saker som jag har fått stå över som andra fått..så man ska inte dra alla över ett streck.

2010-10-09 @ 10:22:07
URL: http://ingridsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0