Gäsp

Hej hej! :) Hoppas ni har det bra allihopa") Själv så har jag det ganska bra. Har precis käkat och nu kollar jag på innebandy på tv, (Mullsjö - Helsingborg). Så jag trivs ganska bra;)

 Idag så har jag varit i skolan. Sandra fyllde år idag så jag, Ann-louise och Jonte gav henne blommor=)
Grattis igen Sandra! Hoppas du får en fin födelsedag! =)

Imorgon börjar jag 12.50 så kanske blir till att ta en promenix ikväll. Kan vara skönt ibland att bara vara ute och gå. Man kan låta tankarna "flyta på") 

I veckan så har jag nog inte så jättemycket planerat. Ska kanske träffa en kompis på onsdag efter skolan och sen så kanske jag ska med pappa och kolla på en ny dator - igen.. Min förra gick sönder=/
 Aja, kommer inte på mer att skriva nu. Ha det bra! ;)

                                       


                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0