Borta bra men hemma bäst ändå?

Hej hej:)  Vet att jag inte bloggat på senaste tiden..men varför jag inte bloggat vet jag inte =/
 
 I veckan så har jag gått i skolan och bara tagit det lugnt. Jag var hemma från skolan idag eftersom jag inte kände mej helt hundra=/ Av just alla skoldagar i veckan så skulle jag vilja varit i skolan idag. Kan tyckas låta konstigt men det beror på att vi skulle varit ute  på Victoria brandstation idag. Men men, det gör kanske inte så jättemycket, för vi är nämnligen där varje onsdag=)
 Känns verkligen som en nystart i skolan nu, vilket är jättehärligt! :D

Idag
så ska jag plugga på till ett referatprov jag har imorgon. Så jag hoppas att det ska gå bra:) Annars så händer det väl inte så jättemycket, ses! =)


                                             Bild: Jag på Kulturnatten ")

                                
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0