Fullt upp

Hejsan! Det var verkligen riktigt längesen jag bloggade vilket jag är jätteledsen för=( Men dom två senaste dagarna så har jag haft fullt upp. I fredags så var jag hemma hos Linus, även Filip var där.
 Vi tog det lugnt och bara allmänt slappade")

Igår (kulturnatten) så var det en ganska skön kväll =)  Innan jag, Anton, Patrik, Filip och Linus tog bussen in till stan så var vi i bjk en stund. Sen när vi kom till stan så var det så skapligt (eller?")  mycket folk. Vi gick mot stora torget, och jag tror att vi letade efter folk..:)  Aja, iallafall. Vi gick till stadsparken där Anton och Patrik träffade några personer. Jag träffade Dennis där vilket var kul. Det verkade även som om han också haft kul..:) Vi träffade även Daniel och hans kompis Pontus (har jag för mej att han hette(A).
 
 
Och en kväll som denna så var det ju förståligt att det var så många poliser ute.

Jag, Filip, Daniel och Pontus gick till andra sidan av stadsparken till en brygga där ett helt gäng (som jag kände) var. Filip gick efter ett tag för han skulle träffa någon/några andra. Själv stannade jag kvar och det ångrade jag inte att jag gjorde! :D Jag träffade en hel del som jag kände och alla umgicks med varandra vilket var jätteroligt :D  Förstår mej inte riktigt på dom som tycker att det är tråkigt att gå runt och prata med andra. Beror väl kanske på intresse, men jag hade superkul iaf! ")
 Lite senare kom Patrik och Anton. Så alla var där ett tag till, innan vi gav oss in mot stan:)

Lite senare bestämde jag mej för att ta 00:15 bussen hem för jag kände att jag verkligen inte orkade vara kvar i stan. Jag var helt slut i kroppen så det var nog dags att bege sej hemåt.
 MEN! När bussen kom från Centralstation (jag gick på andra hållplatsen) så var det PROPPFULLT! Det var ändå en "dragspelsbuss" men ändå så hade den lyckats blivit full vid första hållplatsen=/
Men jag hade turen att det var några snälla människor som skulle åka samma buss som mej, (som inte heller hade fått gå på) som skulle ta en taxi hem.
 Dock så hade jag sällskap av Henrik L och Henrik J!
Så vi hoppade in med dom andra (dom skulle till Läby) och dom släppte av oss vi bjk=)

 Om ni (som lät oss åka med taxin) läser detta så TUSEN TACK för att vi fick åka med! :)
Var verkligen supersnällt! =) <3

Ha det bra! ")

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja det har du rätt i :)

2010-09-12 @ 21:20:16
URL: http://ingridsliv.blogg.se/
Postat av: Joakim

Han sa: Det stämmer nog så förlåt! as kul!

2010-09-13 @ 13:24:14
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0