Konstigt?

Sitter i soffan nu och funderar på en känsla jag har. Det handlar om sport. Jag har gått på två sporter, Fotboll och Innebandy. Jag spelade fotboll i nästan 10 år och innebandy sen jag varit 8 år. Men nu har jag slutat på båda sporterna. Jag har varit sugen på att börja på innebandy igen, så jag prov tränade några träningar men det kändes som om jag kommer ledsna ganska snart om jag börjar igen=/ Oavsett hur mycket jag gillar sporten.
 Men åter till känslan. Känslan är att jag inte saknar att sporta regelbundet som jag gjorde förut. Kanske låter som jag är riktigt lat, och det är jag nog..=/ Men anledningen till att jag slutade med att sporta var för att jag ville vet hur det känns att inte gå på någon sport. Att inte behöva tänka: "På tisdag har jag träning. Måste hem direkt efter skolan".  Och jag måste erkänna att jag tycker det är skönt att känna den känslan. Att inte behöva tänka att jag har träning ikväll. 
 Jag har funderat på att börja gymma, men jag vet inte. Om jag ska välja en favorit till träning så tycker jag att springa är roligast:) Jag tycker om att inte ha någon särskild väg att springa, utan att springa där man känner. Givetvis så springer jag inte på någons tomt eller så ")

 Det var nog det, ha det bra =)



                                                 Konstigt att inte sakna att sporta?
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0