Lyckad helg!

Hej hej:) Har inte blivit mycket bloggande (konstigt nog eftersom det varit helg). Men just själva dagarna har inte varit så jätteinteressanta. Däremot lördags kvällen var superkul =)
 Det började med att jag åkte in till stan för jag, Ingrid, Hillevi, Ann-louise skulle på någon fest i Gottsunda. (Ingrid åkte till Gottsunda lite tidigare med några kompisar och Hillevi kom efter att jag och Annlo kom dit). Men iaf, så jag fixar mej och åker in till stan med bussen för att möta upp Ann-louise. Dock visar det sej att hon hade tagit fel på tåg tidtabellen så hennes tåg skulle inte gå förens en timme senare. Men jag vet hur det är eftersom jag har bott i Knivsta och gjort samma misstag")  Så vad gör man i en timme på stan själv då? - Jo för är man ett sånt matvrak som jag (när jag har matlust..") så går man in till närmaste snabbmatställe och köper någonting gott..(A) Jag gick till Burger King och köpte pommes frites. Så det kanske var bra att Ann-louise tog fel på tidtabellen..^^). Iallafall, tillslut så kom hon till Uppsala, lika glad som alltid=) Vi satt en stund inne i Centralstation en stund tills bussen kom. Måste passa på att säga att hon e en riktig glädje spridare! :)
 Vi tog bussen ut till Gottsunda vid 20 tiden
. Och duktig som jag e så råkade vi missa hållplatsen vi skulle av vid..
Dock gjorde detta ingenting eftersom det tydligen var närmare till festen därifrån än vad det var där vi skulle av.

På festen så var det (tyvär) lite stelt=/ Något som jag reagerade på var att det var några 96:or där och det gjorde att man inte kände sej "hemma" riktigt. Så efter någon timme så drog alla därifrån. Frågan var nu bara vad man skulle göra resten av kvällen eftersom klockan bara var 22.00 - Men gullig som Ingrid e så fick jag och Ann-louise besöka hennes hem en (liten) stund") Hon bodde verkligen jättefint! :D 
 Så vi var där ända tills kl: 01.45 (!"). Sen gick jag och Ann-louise från Ingrid till stan. Va ganska mysigt att gå en promenix under natten=) Att jag hade ett trevligt sällskap gjorde inte saken sämre! ;)
 
Jag och Annlo tog iaf 02.20 bussen hem. Jag hoppade av lite tidigare än henne eftersom hon skulle av på ett ställe där jag inte orkade gå ifrån=/

Men men, kvällen måste jag ändå se som lyckad:) kanske inte just det där med festen utan sällskapet jag hade under kvällen. Förutom Ingrid och Ann-louise så träffade jag även Hillevi, Anton, Patrik, Filip, Ida och hennes kompis:)  Nu finns det inte så mycket mer att berätta än att jag var på Storvretas hemma premiär match idag. Dom vann med 9-5, men det var inte en helt enkel seger. Men men, en bra match och en bra helg! =)

Ledsen för långt inlägg =)

Ha det bra;)
                                     

Bild från igår, och jag gråter faktiskt inte. Även om det ser ut som det(A)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha fint bor ja inte direkt! :D

2010-09-27 @ 14:50:09
URL: http://ingridsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0