Ny vecka, ny skoldagar

Nu är det ny vecka vilket innebär nya skoldagar. Tråkigt(?) enligt vissa kanske, men enligt mej en förväntans full vecka. kanske låter konstigt? Men det har blivit så sen jag började på Cultus. Nya människor, nya saker. Kan ta ett exempel. Våra lektioner på onsdagar (för att bara nämna en av många saker). På onsdagar är vi ute på brandstationen och har lektioner där. Jag har dock bara varit där en gång eftersom första gången var jag dålig=/
 Men jag var där första gången förra veckan och ojj vad skoj det var! :D (kanske låter lite barnsligt, men jag lovar att det är kul!"). På onsdagar så har jag (eftersom jag inte har matte förtillfället) två lektioner. Idrott och Skydd mot olyckor (SMO). Gillar båda skarpt!;)

Ni kanske undrar vad man gör på lektionen Skydd mot olyckor? - Jo, man testar på olika saker (om jag fattat det rätt..(A). Som t.ex. i onsdags. Då skulle vi testa livräddning i vatten med några special dräkter. Man såg ju inte direkt ut som någon som gått på Nobelfesten, men dom var praktiska =)
 Den här veckan har jag för mej att vi ska klättra på stegar, vilket jag känner mej riktigt taggad för! :D
Men som sagt, detta tackar jag skolan och Victoria för, för att vi får vara där ute! ;)


                                 Ingen skoltrötthet här inte..")

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0