Sanningen om Cultus!

Hej hej. Idag så har jag varit på ett viktigt ärende. Jag var nämnligen och träffade dom som jobbade på gymnasie intagningen. Jag hade skrivit två papper. Ett där jag skrev varför jag vill byta. Och en med mina kontakt uppgifter.

 När jag kom dit (till gymnasieintagningen) så gick det ganska snabbt. Han som jag träffade knappade in några saker på datorn och jag fick mitt svar.
Svaret var följande:   Det är upptaget så jag sätter upp dej på en reserv lista.
 Lyckligtvis(!)
så var det bara en före mej på reserv listan. Och när jag pratade med Ingrid och Hillevi så sa dom att det kanske var två stycken som eventuellt hade slutat. Eller skulle sluta. Så nu är det bara att hoppas på att jag kommer in.

 Förresten, dom på gymnasieintagningen sa att jag kunde ringa till Cultus och fråga om dom fått någon ledig plats nyligen. För det var inte säkert att gymnasieintagningen fått någon "uppdatering" om platser som var lediga.

ha det bra!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0