Ser mörkt ut

Först och främst måste jag börja med att säga förlåt för dålig uppdatering:(  Men helt plötsligt så var tiden knappt
 Som jag nämnde i videoinlägget tidigare så sa jag ju att jag skulle ringa min gamla innebandytränare och fråga om jag fick komma och kolla. Så jag ringde 19.30 och då sa han att jag fick komma. Dock började inne träningen 20.00 så det blev ganska brådiis!:O 

 Väl nere på träningen så var det roligt men jobbigt. Jag kände verkligen att konditionen var helt borta. Detta gjorde att jag kände mej lite underlägsnare än alla andra. (Kanske inte så konstigt heller?(A).

 Men om jag ska vara rak på sak så känns det som om det inte blir någon fortsättning í Bjk´s innebandylag=/  
  Det är VERKLIGEN inte det att dom är dåliga. Utan jag funderar på hur jag vill göra med innebandy spelandet:)

Sen måste jag även säga förlåt till Markus. För att jag inte följt med och tränat med FBC i veckan! Men jag har haft våran familjs kära hund här så jag kan bara vara borta max 2 timmar på kvällarna. Och skulle jag tränat med FBC så skulle det kanske blivit 3 timmar och (tråkigt nog) det är inte okej om man har en hund som redan varit hemma själv 3 timmar. Men klart att det känns ledsamt att det inte gått att tränat med Markus=/  
 
Aja, det är bara att gå vidare. Det är inte direkt det värsta jag gjort. Även om jag helst inte gjort såhär=)

Nu ska jag väl käka och kolla på tv. Har även sovmorgon imorgon tills kl: 10.00")

 Ha det bra! =)


                                             Bild från idag
 
                                      
                                            
 

Kommentarer
Postat av: Hallberg

Mannen jag drev där nere.. det e chill.. jag förstår ;)

2010-09-01 @ 22:17:12
URL: http://Mannenmedpacemaker.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0