Sköna dagar

Hejsan:) Måste börja med att be om ursäkt för att min uppdatering har blivit sämre=/ Ska verkligen försöka bättre mej! En utav anledningarna är för att jag har kommit hem lite halv sent och sen så har jag nog kanske varit lite slö..=/

Men vad har jag då gjort dom senaste dagarna?=)
 Igår så var det en utav dom mest spännande dagarna på Cultus! :D Det började med att jag fick stiga upp en timme tidigare för att vi skulle ut till Victoria brandstation (detta är något som vi kommer göra varje onsdag, tror jag"). När vi kom dit så hade min grupp matte, men inte jag. Anledning? - Jag har redan läst matte A. Så jag och Bengan satt och pratade en del på lektionen vilket inprincip bara jag tjänade på..(A)
 Efter det så var det idrott. Det var superkul! Vi skulle haft vår hanledare Tobbe, men han var inte där så vi hade våran svenska lärare=) Vi hade cirkelträning (fys med olika stationer). Jag körde först med Sandra och en till tjej i klassen. Sen så var jag helt plötsligt med Bengan och då blev det mer skratt än hard work") Sen så efter halva lektionen så fick vi antingen vara vid gymmet eller spela innebandy. Så jag, Erik, Bengan, David (om jag minns rätt..") Matilda och Sara valde innebandy. Det var riktigt kul! :D Men det var riktigt jobbigt! Känner att min kondition inte är godkänd (för min egen del=).

Idag efter skolan så har jag varit på stan ett kort tag med Ingrid. Sen efter det gick jag från centrum ut till UNGEFÄR kungsängsleden=) Anledningen var för att jag skulle till mammas jobb och lämna tillbaka mina nycklar till gamla huset. Pratade även i telefon med Sandra när jag kom hem. Blir alltid en del skratt då =)

 Imorgon så ska jag och mamma ut och äta. Ser verkligen fram emot det! =) <3

Nu ska jag fixa något att äta, ha det bra =)

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0