The OC efterlyses!

Hej hej:) Som ni kanske märkte på rubriken så handlar detta inlägg om The OC. Detta är personligen den bästa serien jag har sett...(A)  Jag tycker alla skådespelare passar perfekt i sina roller och handlingen går verkligen hem! Jag har sett första säsongen. Jag lånade den av en kompis och jag gillade serien starkt efter dom första avsnitten.
 Jag kunde vara uppe till sent på natten, bara för att se klart en CD-Skiva (det finns flera CD - skivor i en säsong).
Det var verkligen värt att vara uppe den tiden, bara för att se klart på avsnitten. Mitt favorit avsnitt, (vilket jag inte verkar vara ensam om") är sista avsnittet. Jag tycker dom har fått ihop alla avsnitten (av första säsongen) lika bra! :)

 Så om någon har andra säsongen så skulle jag gärna låna den...(A)

Ha det bra! =)

                                                             =)

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0