Bra firsör!

Okej, nu ska vi (eller jag då rättare sagt) ta tag i det här med bloggandet!

Och som det första inlägget så tänkte jag passa på att tipsa om en riktigt bra frisör salong :)
Estetica i Uppsala var stället som jag klippte mej på, och jag måste erkänna att jag nog aldrig varit så NÖJD som med mitt hår som jag var när jag gick därifrån! =)
 Jag bestämde mej för en "Cimon frisyr". Visste inte om jag skulle passa i det (och i ärlighetens namn vet jag inte om jag passar i det riktigt"), men jag blev iaf riktigt nöjd med resultatet! :) Priset är något mkt kanske, men med tanke på hur nöjd jag var med resultatet så tänker jag inte klaga. Det kostade 480 kr om jag minns rätt. Personalen är för övrigt jättetrevlig! =)

Så jag kan varmt rekommendera Estetica! :D

                                                Har ingen aning om det är rätt loggotype.. ") 

                                              


Kommentarer
Postat av: Ann-louise

Du passar jätte bra i din nuvarande frisyr martin :<33

2011-02-02 @ 00:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0