Helg! :D

Ja nu är det äntligen helg! :D Känns riktigt skönt. I helgen så ska jag vara med kompisar och spela innebandy match.

Dagen idag har varit riktigt bra :) Hade en morgon lektion som heter Vård och omsorg där SYV var och pratade sista halvan av lektionen. Och han lyckades verkligen motivera (iaf mej) till att kämpa med skolan :D 
 Det kanske är ett bra tips? Gå till SYV på er skola om ni vill bli mer motiverad till skolan! =)

Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer. Men jag gissar att jag och Patrik (min kompis) ska ses. Får väl se om vi åker in till stan och träffar Linus kanske.
 Aja, nu ska jag fortsätta kolla på OC på Kanal 5, ses! ;)

                                

                                    Man saknar sitt långa hår ibland =)

                                   


Kommentarer
Postat av: Torsten (martins gammla svenska lärare)

Toppen :D , synd bara att ni inte var 18 och kunde gå ut på Krogen !!!!!

2011-02-04 @ 17:38:13
Postat av: Biffen

Hahaha! Torsten är alltid like oförutsägbar =P. Fortsätt pumpa på bloggen!

2011-02-08 @ 09:41:51
Postat av: julius från östveda

UPPDATERA NÅGONGÅNG

2011-02-10 @ 11:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0