1+1=3?

Hej! Det var ett tag sen jag skrev något (igen..). Iaf så har det inte hänt så jättemycket sen sist. Jag har gjort en del skolarbete, vilket jag måste fortsätta göra! Sen så har jag bara varit i skolan där den senaste veckan har kännts mer som en restvecka än en vanlig vecka, skönt på sitt sätt :)
Idag så var tanken att jag skulle följt med pappa ner till släkten, men så blev det alltså inte, jag ville hellre vara hemma och se till att göra klart skolarbetet (speciellt i Svenska A).
Jag ska sluta skriva nu så kan jag skriva om något intressant?(are) nästa gång, ha det bra ;)

Kanske inte den skönaste bilden från förra sommaren :)

Kommentarer
Postat av: lydia

jag tycker att det var att man verkligen var tvungen att vara med hela tiden och att man får tänka lite själv för att fatta :)

2011-06-02 @ 15:31:11
URL: http://lyydiaaa.blogg.se/
Postat av: lydia

det skulle jag rekommendera :) tack! :)

2011-06-03 @ 00:39:42
URL: http://lyydiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0