God morgon

Eller ska man säga god eftermiddag? Iaf så vaknade jag strax innan 12. Ganska perfekt med tanke på att jag ställt klockan på 12. Idag så ska jag in till stan för att träffa Linus. Och sen så måste jag nog titta förbi en drop in frisör, för jag har nämnligen klippt mej (själv!) och vill gärna rätta till det. Anledningen till varför jag ibland klipper mej själv är nog för att jag inte vågar gå till en frisör.. Jag är nog rädd för att bli missnöjd. Iof lite konstigt eftersom jag inte brukar bli nöjd när jag själv klipper mej... Aja, nu måste jag gå och duscha och slänga i mej något att äta, ha det bra! ;)
Som ni kanske ser så har jag rakat av håret på sidorna, ser väl allt annat än godkänt ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0