Hemma från sista senior träningen

Så var den sista senior träningen slut för säsongen. Måste erkänna att jag kommer sakna träningarna, visst hade vi inte den bästa träningstiden (21.30-23.15) men ojj så skojj dom va! :D Vi spelade nästan alltid match (vad jag kan minnas iaf") och vi spelade tills ljuset släcktes i hallen. 
Nu återstår det att se hur nästa säsong kommer att se ut, vem som blir tränare är nog inte riktigt klart (vad jag vet). Men oavsett hur det blir så hoppas jag på en rolig kommande säsong :) För jag vill verkligen spela kvar i Björklinge, men vem vet vad som händer tills nästa säsong :)

Det är iaf en innebandyträning kvar med P95/96, sen efter det får vi se hur uppläget blir, men det skulle vara skönt med några veckors innebandyfria träningar =)

Hoppas alla hade en bra dag, jag önskar er en fortsatt trevlig dag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0